Vrijwilliger Jos

Ik ben altijd professioneel actief geweest in de horeca en in vrijwilligerswerk al heel mijn leven: vooral in jeugdwerking.

Mijn passie voor spoorwegmateriaal kwam omdat ik als kind de tram nam naar Brussel. We hadden thuis geen auto en deden alles met het openbaar vervoer.

Hier ben ik terechtgekomen in 2023, met de vorige voorzitter Herman De Laet en nog enkele andere jeugdvrienden Walter, Ward en Pieter. Op de tramstelplaats leid ik het horecagebeuren in goede banen: het verwelkomen van groepen met de gekozen formule (ontbijt, lunch of vieruurtje) en het verzorgen van cafetaria en evenementen.

Voor de rest heb ik het ook nog druk met de kleinkinderen en ben ik actief in twee andere verenigingen.